Kettős mérce

Sziasztok

Találtam egy idézetet és ahhoz kerestem képet, de végül annyira belesajdult a szívem a sok borzalomba, amiket találtam képeken, hogy nem tudtam egyiket sem berakni ide. Ti mit szóltok ezekhez a gondolatokhoz:

Az elképzelés, amely szerint 

az egyik élet többet ér, mint

egy másik, a gyökere minden

rossznak itt a földön.

Még sosem gondoltam bele, de sajnos nagyon is igaz lehet, amit ide leírtak. Ha jobban belegondolok, Isten sem tesz különbséget ember és ember között, hiszen mindenki az ő gyermeke, akkor mi miért hisszük azt, hogy a mi életünk fontosabb, mint a mások élete? Hogy minket jobban szeret és többet törődik velünk, mint másokkal? Van egy kedves versem, amit még a régi magyar tanárnőm Bibliáján láttam felírva vastagon:

Kérjetek és adnak nektek, keressetek és találtok, zörgessetek és ajtót nyitnak.  

(Máté 7:7)

Nem azt írja, hogy fehérek, feketék, zsidók, vallásosak vagy bárki más.... mindenkinek szól. Hiszen ha csak azokon segítene, akik Őt szeretik, akkor az nem lenne feltétlen szeretet. Viszont ha olyan emberen is segít, aki addig nem hitt, csak kérte, lehet, hogy utána teljesen megváltozik (láttam már rá példát). Azt hiszem, hogy ha a szívünkbe zárnánk ezt a gondolatot, akkor máris változhatna valamit a világ. 

Rosette