Miért nem segít?

Sziasztok :)

Sokaktól szoktam hallani, hogy hiába imádkoznak valamiért, Isten nem segít nekik. Nem kapják meg soha azt, amit kérnek. Meg szoktam kérdezni, hogy miket szoktak kérni? Mikor apróságokat mondanak, meg szoktam őket nyugtatni, hogy biztos meg fogják kapni, ha tényleg a hasznukra válik. Én a Teremtővel a kacsolatunkat úgy fogom fel, mint egy szülő-gyermek kapcsolatot. Hiába szeretne a gyerek még csokit, a szülő tudja, hogy nem adhat neki többet, hiszen az nem válik a javára, nem egészséges. Lehet, hogy a gyerek nem fogja érteni, miért nem kaphatja meg, hiszen finom, nem hiszi, hogy rossz lenne. Ugyan így Égi Atyánk is megadja, amit kérünk, de sosem fog olyat adni, ami nekünk árthat még akkor sem, ha nagyon kérjük, hiszen szeret minket. Lehet, hogy még nem értjük, miért nem kapjuk meg, de ahogy nagyobbak leszünk, vagy szülők leszünk, biztos meg fogjuk érteni. Találtam egy képet, ugyan nem Istenről, hanem Jézusról szól, de nagyon jól ábrázolja a helyzetet, remélem nektek is tetszeni fog :)

12032990_1111692028858868_1376836253180621387_n.jpg