Sziasztok :)

 

Üdvözlök mindenkit a blogomon :)

Tudom, hogy most valamilyen nagy szónoklatot kellene írnom, hogy mit is szeretnék pontosan, de sajnos nem tudok :D A céljaim kevésbé szónoklatba illők, inkább csak olyan magam elé kitűzött célok.

Nagyon sok vallást megjártam már és nagyon sok embert láttam már keresni Istent. Azt tapasztaltam, hogy néhányan elvesznek egyszerűen a sok vallás tömkelegében, holott nem feltétlenük kellene egyedüli eszközként tekinteni a vallást az Úrhoz vezető út felé. Sokszor feltettem már magamnak a kérdést: ha úgy gondolom, hogy csak a valláson keresztül érhetem el Atyámat, akkor vajon Őt imádom, vagy a vallást? Semmi rosszat nem látok abban, ha valaki vallással érzi teljesnek az életét, ám ha valaki nem, azt is megértem.

És itt érkeztem el a blogom céljához. Annyi sok vitát láttam már hívő emberek között csupán azért, mert más valláshoz tartoznak. Mondjátok, nem szeretnétek egy olyan helyet, ahol békében lehet társalogni a nézeteitekről? Vajon én teremthetek nektek egy ilyen helyet? A választ nem tudom, de annyira szeretném megpróbálni!

Bibliai témájú bejegyzéseket fogok leginkább kirakni és nyitott a kommentelés, sőt, örülnék, ha megosztanánk egymással az érzéseinket, gondolatainkat az adott témával kapcsolatban. Kérlek, vegyétek figyelembe, hogy más embereknek eltérő lehet a véleménye a tietektől, ezt tartsátok tiszteletben annyira, amennyire ti is szeretnétek, ha a tiéteket tiszteletben tartanák, rendben?

Még egyszer nagyon sok szeretettel köszöntelek titeket itt, a blogomon és nagyon remélem, hogy kellemes érzés lesz olvasni a blogot :)

Rosette